Učitavanje... ...
ETI osiguranje

U nastavku možete pregledati usluge, premije i uvjete osiguranja:

 

Premije cjelovitih paketa za putovanja do 31 dana u Europi u Egiptu

 

POJEDINAČNO

OBITELJ

cijena putovanja

premija

cijena putovanja

premija

400 €

37€

750€

74€

750€

48€

1.500€

98€

1.000€

57€

2.000€

116€

1.500€

78€

3.000€

157€

2.000€

99€

4.000€

199€

2.500€

121€

5.000€

243€

3.000€

143€

6.000€

287€

 

Pregled usluga: 

 Otkaz putovanja
 Naknada troškova otkazivanja putovanja ako ne idete na putovanje prema odabranoj cijeni putovanja
Osiguranje prema točki 1. mora se mora sklopiti na dan rezervacije i vrijedi od dana sklapanja osiguranja do dana putovanja - ako kasnije sklopite osiguranje, osiguranje se primjenjuje na događaje (isključujući nezgode, smrti i prirodne katastrofe) koje nastupe po 10 danu nakon sklenjenom osiguranju.
 Prekid putovanja
Naknada troškova prekida rezerviranog i neiskorištenog dijela putovanja prema odabranoj cijeni putovanja
Naknada dodatnih troškova prijevremenog povratka kući  do 100 %
 Prtljaga  Pojedinačno  Obitelj**
Naknada stvarne vrijednosti u slučaju oštećenja, krađe ili gubitka (npr. Zbog prijevoznika)  do 2.000 €  do 4.000 €
Potrebne zamjenske kupnje za prtljagu koja je kasno stigla na odredište  do 200 €    do 400 €
Pomoć i nadoknada zamjenskih dokumenata  do 200 €    do  400 €
 Potraga i spašavanje
Troškovi pronalaska i spašavanja osigurane osobe zbog nesreće, opasnosti po život u planinama ili na moru  do 10.000 €
 Zdravstvene usluge u inozemstvu
Prijevoz do najbliže bolnice (preseljenje)  do 100 %
Izvanbolnička skrb  do 100 %
Bolnička njega  do 200.000 €
Prijevoz lijekova  do 100 %
Prijevoz kući u slučaju hitne medicinske pomoći (uključena hitna pomoć)  do 100 %
Povratak kući što je prije moguće nakon 3 dana bolničkog liječenja, čak i bez hitne medicinske pomoći (isključen avion)  do 100 %
Noćenje osiguranog putnika  do 400 € oz. na dan do 100 €
Povratak osiguranog putnika  do 100%
Povratak djece s nadzornikom  do 4.000 €
Prijevoz umrlog osiguranog doma ili sprovod na mjestu događaja  do 100 %
 Invalidnost kao posljedica nesreće
Naknada za osiguranje od 50% trajne invalidnosti  40.000 €
 Odgovornost osobe na putovanju
 Naknada za osobnu i materijalnu štetu u paušalnom iznosu  do 100.000 €
24-satna pomoć u cijelom svijetu  da

 

Premije zavarovanja odpovedi potovanja

POJEDINAČNO/OBITELJ

Ukupna cijena

putovanja do

premija

200 €

11 €

300 €

16 €

400 €

20 €

500 €

24 €

750 €

35 €

1.000 €

46 €

1.500 €

69 €

2.000 €

92 €

2.500 €

115 €

3.000 €

138 €

4.000 €

184 €

 

*Otkaz putovanja

Ako iz neočekivanih razloga niste u mogućnosti započeti ili prekinuti putovanje, razlozi otkazivanja ili prekida putovanja su sljedeći događaji:
• neočekivana ozbiljna bolest, teške tjelesne ozljede nastale tijekom nesreće, alergijske reakcije na cjepivo ili smrt;
• iznenadne i teške komplikacije u trudnoći;
• neočekivana ozbiljna bolest, tjelesne ozljede nastale tijekom nesreće ili smrt člana obitelji, zbog čega je vaša prisutnost neophodna;
• veća materijalna šteta na imovini osiguranika u mjestu stanovanja, koja nastaje kao posljedica elementarne nepogode (požar itd.).

Ograničenje pokrića osiguranja

Otkazivanje ili prekid putovanja
Nema osiguranja, između ostalog, ako

- razlog otkazivanja ili prekida putovanja povezan je s jednom od sljedećih bolesti / liječenja osigurane osobe: psihijatrijska bolest, dijaliza, transplantacija organa, AIDS, shizofrenija;
- razlog otkazivanja putovanja vezan je uz jednu od sljedećih bolesti koje je osigurana osoba liječila u posljednjih 12 mjeseci: bolesti srca, srčani udar, rak, dijabetes (tip 1), epilepsija, multipla skleroza;
- razlog otkazivanja putovanja postojao je u vrijeme putovanja ili se mogao predvidjeti.
- razlog prekida putovanja vezan je za jednu od navedenih hospitaliziranih bolesti osigurane osobe u posljednjih 12 mjeseci prije početka putovanja;

Medicinske usluge u inozemstvu i prijevoz kući

Između ostalog, troškovi se ne nadoknađuju
• liječenje i transport povezani s kroničnim bolestima i već postojećim bolestima;
• tretmane koji su bili jedini ili djelomični razlog putovanja;
• prijevoz i tretmani koji su bili poznati ili su se mogli očekivati ​​tijekom planiranog tijeka putovanja prije početka putovanja.

Rok za sklepanje osiguranja

Sklapanje osiguranja potrebno je na dan rezervacije. Po kasnijem sklapanju osiguranja, osiguranje vrijedi za događaje, koji se dese nakon 10. dana od sklepanja osiguranja (karenca).

Definicija obitelji

Najviše dvije odrasle osobe i djeca do 18 godina (bez obzira na srodstvo) smatraju se članovima obitelji - najviše 7 osoba.

Europa

Smatra se zemljopisnim područjem Europe. Iznimno, Europa uključuje sve zemlje uz Sredozemno more i mediteranske otoke, Jordan, Madeiru, Kanarske otoke i Rusiju.

Uvjeti osiguranja

Dodatne informacije dostupne su u vašoj turističkoj agenciji ili izravno u Generali Zavarovalnici d.d. centar za pomoć, tel.: +386 80 70 77 ili +386 1 47 57 100.

 

Što učiniti u slučaju oštećenja

Otkaz putovanja: Ako niste u mogućnosti krenuti na putovanje, otkažite putovanje odmah u mjestu gdje ste ga rezervirali (npr. Putnička agencija) i istodobno obavijestite GENERALI Zavarovalnicu d.d. (faksom, poštom, e-poštom ili putem Interneta). Ako ne možete putovati iz zdravstvenih razloga, pribavite liječničko uvjerenje ili izvještaj o nesreći.

Prekid putovanja: Nazovite odmah Generali Zavarovalnicu d.d. centar za pomoć, gdje će se pobrinuti za pravilnu organizaciju puta kući. Kad prekidate putovanje zbog bolesti / nezgode osigurane osobe u odmaralištu, zatražite detaljnu liječničku potvrdu / izvještaj o nesreći.

Izvanbolnička skrb: Nakon povratka kući u Generali Zavarovalnicu d.d. podnijeti zahtjev za povrat troškova ambulantnog liječenja. Svakako nabavite svu potrebnu medicinsku dokumentaciju i izvorne račune.

Hitni medicinski slučajevi ili bolničko liječenje: Obratite se centru za pomoć Generali Zavarovalnice d.d. odmah. Oni će vas savjetovati i u hitnim slučajevima organizirati prijevoz do kuće.

Prtljaga:

Oštećenje, krađa ili uništenje: Oštećenje prijavite pismeno odmah na licu mjesta i zatražite potvrdu ili zapisnik o prijavi - npr. policijski zapisnik u slučaju pljačke / krađe; u slučaju oštećenja tijekom prijevoza, zapisnik prijevozničke tvrtke (npr. zrakoplovnog prijevoznika).
Potrebne zamjenske kupnje za prtljagu koja je stigla kasno: Kašnjenje bi vam trebala pismeno potvrditi prijevoznička kompanija (npr. Zračni prijevoznik). Spremite račune za zamjenske kupnje.
Gubitak dokumenata: Molimo nazovite centar za pomoć Generali Zavarovalnice d.d. odmah. gdje će vas savjetovati.

Osobna odgovornost na putovanju: Nemojte davati bilo kakvu izjavu oštećeniku u obliku pisanih ili usmenih obećanja ili plaćanja, već obavijestite pozivni centar Generali Zavarovalnice d.d. čim prije.