Vaše prijedloge i želje uvijek možete podijeliti s nama - pošaljite nam e - mail na info@etiputovanja.hr . Na Vašu ćemo se poruku potruditi odgovoriti u najkraćem mogućem roku.
1. Općenita pitanja
2. Pitanja o Vašoj rezervaciji
3. Pitanja u vezi plaćanja
1. Općenita pitanja
Mogu li putovati s osobnom iskaznicom?
Za ulazak u Egipat, Tunis i Tursku potrebna Vam je važeća putovnica! Za ulazak u Španjolsku, Grčku i u grčki dio Cipra dovoljna je osobna iskaznica.
Egipat: putovnica mora biti važeća još najmanje šest mjeseci od dana izdavanja vize.
Tunis i Turska: putovnica mora biti važeća još najmanje šest mjeseci od dana ulaska u zemlju.
Pregled viznog sustava i aktualnih odredbi za hrvatske državljane dan je na stranicama Ministarstva vanjskih i europskih poslova:
http://www.mvep.hr/hr/konzularne-informacije/vize/pregled-viznog-sustava0/
Je li za ulazak u zemlju potrebna viza?
Egipat: DA. Hrvatski državljani vizu za ulazak u zemlju dobivaju u zračnoj luci dolaska u Egipat. Viza nije uključena u cijenu putovanja, već ju je potrebno dodatno rezervirati i platiti. Trenutna cijena izdavanja vize i troškova posredovanja jest 29,00€ (ETI zadržava pravo promjene cijene).
Turska: DA. Hrvatski državljani koji turistički ili poslovno putuju u Tursku mogu ishoditi vizu putem sustava zahtjeva za vizu - E-viza na internetskoj stranici www.evisa.gov.tr Informacija o vizama dostupna je na internetskoj stranici www.mfa.gov.tr
Tunis, Španjolska, Grčka, grčki dio Cipra: NE.
Pregled viznog sustava i aktualnih odredbi za hrvatske državljane dan je na stranicama Ministarstva vanjskih i europskih poslova:
http://www.mvep.hr/hr/konzularne-informacije/vize/pregled-viznog-sustava0/
Jesu li za djecu i dojenčad potrebne putne isprave (osobna iskaznica ili putovnica)?
Za sve zemlje u kojima ETI nudi ljetovanje, za djecu i novorođenčad potrebna je važeća putna isprava (osobna iskaznica ili putovnica, ovisno o destinaciji). Zajedničke putovnice, odnosno upisi djece u putne isprave roditelja, nisu dozvoljeni.
Nisam hrvatski državljanin. Na što moram pripaziti prilikom ulaska u Egipat?
Strani državljani dužni su se sami informirati o dokumentima potrebnim za ulazak u određenu zemlju, u matičnom Ministarstvu vanjskih poslova ili veleposlanstvu zemlje u koju se putuje, odnosno nadležnom konzulatu. Putnici su dužni informirati se o propisima države u koju putuju, o vizama, deviznim, carinskim i zdravstvenim propisima te provjeriti valjanost putovnice te su sami odgovorni za ispunjavanje uvjeta ulaska u pojedinu zemlju.
Za sve nedoumice, preporučujemo stranice Ministarstva vanjskih i europskih poslova: http://www.mvep.hr/hr/konzularne-informacije/vize/pregled-viznog-sustava0/
Na koji ću način biti obaviješten/a o aktualnim posebnim ponudama?
Nove ponude putovanja izlaze svaki tjedan te odmah postaju dostupne širokom krugu ljudi, putem tiskanih materijala, u turističkim agencijama i na našoj web stranici. Sve ponude su važeće do opoziva istih ili do popunjenja kapaciteta, s obzirom na raspoloživost istih.
Naše aktualne ponude redovito šaljemo svim partnerskim agencijama, putem elektroničke pošte, a za dobivanje novosti (newslettera) možete se prijaviti i sami, putem elektroničke pošte, na info@etiputovanja.hr.
Savjet: uz novosti ETI - ja, uvijek ćete biti obaviješteni iz prve ruke, zaprimajući sve relevantne informacije o, npr.: promjenama usluga hotela, dodatnoj ponudi na našoj web stranici itd. Na naš newsletter možete se prijaviti i putem naše web stranice, www.etiputovanja.hr. Isto tako, uvijek se možete odjaviti, kako isti više ne biste primali.
Mogu li rezervirati odmor sada, za sljedeće ljeto?
Za kasnije termine, odnosno termine koji još nisu u našem katalogu, rado ćemo Vam izraditi neobvezujuću rezervaciju. Čim cijene za željeni termin budu objavljene, zaprimit ćete opcijsku rezervaciju, s rokom potvrde četrnaest dana. Vaš upit možete nam poslati putem elektroničke pošte, na: info@etiputovanja.hr
Koliko najviše osoba može noćiti u jednoj sobi?
Najveći kapacitet jedne sobe naveden je u katalogu, a ovisi o hotelu i vrsti sobe. Također, ti su podaci navedeni i na našoj web stranici, u opisu lanca hotela RED SEA HOTELS. Ni u kojem slučaju, u sobi ne smije boraviti više osoba od dozvoljenog.
Dobiva li dojenčad u zrakoplovu vlastito sjedalo?
Dojenčad do dvije godine leti besplatno, no ne dobiva vlastito sjedalo u zrakoplovu. Za djecu koja za vrijeme boravka u destinaciji navršavaju dvije godine, potrebno je izvršiti rezervaciju kao za djecu stariju od dvije godine.
2. Pitanja o Vašoj rezervaciji
Kako mogu rezervirati svoj odmor?
Na web stranici www.etiputovanja.hr, u nekoliko koraka dolazite do željenog putovanja:
a) Na početnoj stranici, gore desno, nalazi se polje Potraži i rezerviraj. Ovdje možete odabrati zračnu luku odlaska, destinaciju i termin putovanja. Ukoliko ne odaberete destinaciju, prikazat će Vam se ponude za sve destinacije. Ako nakon toga pritisnete Traži, web stranica će otvoriti popis rezultata s ponudama. Na tu stranicu možete doći i neposredno, iz menija Hoteli, na početnoj stranici. Na lijevoj strani prikazanih rezultata je Detaljno pretraživanje, gdje možete sužavati svoje kriterije. Ovdje također mijenjate broj osoba, trajanje putovanja, vrstu usluge, kategoriju sobe i hotela.
b) Detaljan opis hotela bit će prikazan kad odlučite koja Vam ponuda odgovara te kliknete na istu.
c) Ukoliko već znate ime željenog hotela, isto možete upisati u prozorčić na vrhu s desne strane web stranice i opis hotela će odmah biti prikazan.
d) Naše posebne ponude navedene su već na početnoj stranici. Dovoljan je klik na željenu ponudu i bit će otvoren preglednik za željeni hotel, sa svim terminima, odlaznim zračnim lukama, vrstama soba i mogućnostima korištenja usluga. Detaljniji opis hotela bit će prikazan kada kliknete na fotografiju hotela.
Kako mogu rezervirati svoj odmor?
Za rezervaciju Vašeg odmora potrebno je proći svega nekoliko koraka: kad odlučite koji hotel želite, pritisnite Cijene i termini, nakon čega će se otvoriti popis različitih vrsta soba (osim u slučaju da ste već prije odabrali vrstu sobe koju želite). Kada pritisnete Provjeri cijene, raspoloživost i cijene bivaju provjereni još jedanput. Tada se prozor raširi, a prikazani su detalji željene rezervacije (rezervacija još nije izvršena).
Pritisnite Rezervacija na webu. Za obvezujuću rezervaciju potrebni su određeni osobni podaci svih putnika, stoga Vas molimo da obrazac ispunite u potpunosti. Pregled Vaših podataka dostupan je u rubrici Pregled, na desnoj strani ekrana. Ukoliko želite, ovdje možete dodati putno osiguranje ili rezervaciju parkirališnog mjesta. Po želji, u ovoj se rubrici možete vratiti na popis datuma odlazaka i promijeniti podatke o putovanju. Ukoliko ste sve podatke unijeli ispravno, a nakon što ste se usuglasili s općim uvjetima putovanja, klikom na Obvezujuća rezervacija putovanja možete rezervirati odabranu ponudu.
Kako mogu platiti rezervirano putovanje?
Iznos plaćanja ovisi o izboru načina plaćanja u Vašoj rezervaciji. Moguće opcije plaćanja su plaćanje po predračunu ili plaćanje kreditnom karticom. Ukoliko putovanje rezervirate manje od 31 dan prije polaska, plaćanje po predračunu nije moguće.
Podaci o banci:
UNICREDIT BANK
IBAN: SI56 2900 0005 1317 222
SWIFT-BIC: BACXSI22
Kada rezervacija postaje važećom?
Rezervacija postaje važećom u trenutku kada je zaključen ugovor o putovanju, odnosno rezervacija, dakle, kada su Vaši podaci poslani (klikom na Obvezujuća rezervacija putovanja), slijedom čega zaprimate potvrdu s brojem rezervacije.
Molimo, da prilikom zaključenja rezervacije detaljno provjerite unesene podatke! Svaka promjena (npr. promjena imena nakon tiskanja putnih dokumenata) ili odustajanje od rezervacije, naplaćuje se! Detalji u vezi odustanka od rezervacije nalaze se u našim općim uvjetima.
Nisam primio/la potvrdu rezervacije. Što da učinim?
Ukoliko te naveli Vašu mail adresu, na istu ćete u roku od 24 sata zaprimiti potvrdu rezervacije, odnosno račun. Ukoliko mail adresa nije navedena, potvrda se šalje klasičnom poštom. U potvrdi su navedene sve rezervirane usluge i predviđeno vrijeme leta (kod vremena letova, može doći do promjena).
Preporučujemo da provjerite i poruke pristigle u rubriku Neželjena pošta (Junk, Spam).
Ukoliko u roku od 24 sata ne zaprimite potvrdu rezervacije, molimo da nas kontaktirate na 00386 2 228 0 350 ili na info@etiputovanja.hr
Kako i kada ću primiti putne dokumente?
Tri tjedna prije polaska, odnosno nakon cjelokupne uplate aranžmana, putne dokumente šaljemo elektroničkom poštom, u PDF formatu, na mail adresu koju ste naveli u rezervaciji.
Ukoliko ste putovanje rezervirali u Vašoj turističkoj agenciji, dokumente ćete zaprimiti od Vašeg prodajnog agenta.
Partneri ETI - ja u zračnim lukama:
Beč: BUY & FLY
Graz: FGS - usluge zračne luke Graz (Bodenservice)
Linz: ETI šalter za informacije
Salzburg: SAS - Salzburg Airport Service
Mogu li podaci o letu biti izmijenjeni prije mog odlaska?
Molimo, imajte na umu da su navedena vremena letova na Vašoj potvrdi, odnosno računu, neobvezujući te da čak i vrlo kratko prije leta može doći do promjene vremena letova, promjene rute ili zrakoplovne kompanije. Prije leta ćemo Vama, odnosno Vašoj turističkoj agenciji, poslati sve relevantne podatke o potencijalnim promjenama. Ukoliko dođe do promjene povratnog leta, o istom će Vas obavijestiti predstavnik u destinaciji.
Kako mogu izmijeniti ili stornirati rezervaciju?
Pristup rezervaciji, nakon što je izvršena, preko interneta više nije moguć. Ukoliko istu želite izmijeniti ili stornirati, ljubazno molimo da nas o tome obavijestite na mail info@etiputovanja.hr. U vezi promjena, možete nas kontaktirati i na 00386 2 228 0 350, od ponedjeljka do petka, od 9:00 do 18:00 sati.
Kod promjene imena obračunavaju se troškovi promjene u iznosu od 30,00€ te Vas molimo za razumijevanje. Kako biste izbjegli promjene i dodatne troškove, važno je da, prilikom zaključenja rezervacije, detaljno provjerite unesene podatke i imena (imena moraju biti navedena na način na koji su navedena u putnim ispravama). Kod primitka potvrde rezervacije, odnosno računa, još jednom provjerite sve podatke. Ukoliko je došlo do greške, o tome odmah obavijestite nas, odnosno Vašu turističku agenciju. Ukoliko je od rezervacije prošlo kratko vrijeme te putni dokumenti još uvijek nisu tiskani, učinit ćemo sve što je u našoj moći da ime promijenimo besplatno.
Zašto ETI sada nudi cijene drugačije od onih koje su vrijedile u trenutku moje rezervacije?
Do odstupanja u cijenama može doći s obzirom na raspoloživost mjesta na pojedinim letovima, odnosno na raspoloživost kapaciteta pojedinih hotela. Cijene se formiraju na dnevnoj bazi te se prilagođavaju trenutnoj raspoloživosti kapaciteta, ponudama i upitima, što je razlog zašto od trenutka Vaše rezervacije može doći do sniženja ili povećanja cijena. Povišenje cijena nikada ne premašuje cijene objavljene u katalogu.
Kako mogu iskoristiti svoj Poklon Bon?
Pokon Bon moguće je iskoristiti jedino u originalu, prilikom Vaše rezervacije. Za unovčenje, ljubazno Vas molimo da nam pošaljete originalan Poklon Bon, isključivo poštom, na: ETI potovanja d.o.o., Slovenska cesta 4, 2000, Maribor, Slovenija. Kako bi Poklon bon bio pravilno unovčen, molimo da na poleđinu istog napišete broj Vaše rezervacije. Vrijednost Poklon Bona smatrat će se dijelom uplate Vaše rezervacije te će time kredit biti poništen. Isplata u gotovini nije moguća.
Jesu li moji osobni podaci sačuvani?
Informacije o navedenome nalaze se u rubrici Zaštita podataka.
Na što moram pripaziti kod X-ETI/MIXX ETI?
Rezervacije iz ponuda X-ETI/MIXX ETI trenutno je moguće izvršiti jedino u turističkoj agenciji, no uskoro ćete ih moći izvršiti i na web stranici www.etipotovanja.si. Ljubazno Vas molimo za razumijevanje, budući da kod navedenih rezervacija izmjene nisu moguće (npr. promjena imena, promjena termina, hotel i sl.). U programu X-ETI/MIXX ETI nije moguće izvršiti neobvezujuće rezervacije.
ZNAČAJKE REZERVACIJE:
- Svaka je rezervacija fiksna.
- PROMJENA IMENA - NIJE MOGUĆA
- OPCIJA - NIJE MOGUĆA
- IZMJENA HOTELSKIH USLUGA - NIJE MOGUĆA
- IZMJENA LETOVA - NIJE MOGUĆA
Kako mogu rezervirati više soba?
Rezervacija više soba nije moguća na našoj web stranici, moguće je izvršiti dvije rezervacije zaredom. Kako kod druge rezervacije ne biste imali problema zbog zauzetih kapaciteta, preporučujemo da istu izvršite pisanim putem, na info@etiputovanja.hr ili telefonski, na 00386 2 228 0 350.
3. Pitanja u vezi plaćanja
Kako mogu platiti svoju rezervaciju?
Mogućnosti plaćanja su sljedeće:
a) Plaćanje po predračunu (kod rezervacija izvršenih više od 30 dana prije polaska)
Informacije o bankovnoj transakciji zaprimit ćete na potvrdi rezervacije koja će biti poslana na Vašu mail adresu ili poštom.
b) Plaćanje kreditnom karticom (Visa ili Mastercard)
Plaćanje na web stranici, prilikom čega je Vaša transakcija osigurana SSL sustavom.
Plaćanje debitnim karticama nije moguće, kao ni plaćanje kreditnim karticama Diners ili American Express. Ljubazno molimo da imate na umu da će Vam putni dokumenti biti poslani po podmirenju cjelokupnog iznosa putovanja.Rezervacije izvršene manje od 30 dana prije polaska na putovanje moguće je platiti jedino kreditnim karticama. Ukoliko ste putovanje rezervirali u Vašoj turističkoj agenciji, ista će se pobrinuti za plaćanje, a putne dokumente zaprimit ćete kod svog prodajnog agenta.
Imate dodatnih pitanja? Pošaljite nam mail na info@etiputovanja.hr ili nas nazovite na 00386 2228 0350. Rado ćemo Vam odgovoriti ili Vam dati savjet!