loading
facebook
  • sanjski odmor na CRVENOM MORU

  • HURGHADA iz Ljubljane svake nedjelje

  • Prekrasni koraljni greben u MARSA ALAM

  • polasci iz Budimpešte u SHARM EL SHEIKH

Pretraži i rezerviraj


Osiguranje putovanja za Sredozemlje i Egipat

 

Usluge osiguranja osiguravajuće kuće  

 

Premije za putovanja do 31 dan, u Europi i Egiptu

 

 

POJEDINAČNO

           

OBITELJSKO

 

cijena putovanja do EUR

premija

 

cijena putovanja do EUR

premija

               400 €  37 €                           750 €  74 €
  750 €  48 €   1.500 €  98 €
  1.000 €  57 €   2.000 €  116 €
  1.500 €  78 €   3.000 €  157 €
  2.000 € 99 €   4.000 €  199 €
  2.500 €  121 €   5.000 €  243 €
  3.000 €  143 €   6.000 €  287 €

 

 

Pregled usluga: 

 

 Otkaz potovanja*
Povrat sredstava u slučaju otkaza putovanja, ukoliko na putovanje ne odete do izabrane cijene putovanja
Policu osiguranja pod 1. točkom potrebno je ugovoriti na dan rezervacije, a važeća je od dana sklapanja osiguranja do dana početka putovanja - ukoliko osiguranje sklopite kasnije, polica vrijedi samo za događaje koji nastupe nakon 10. dana od sklapanja police (osim nezgoda, smrtnih slučajeva i elementarnih nepogoda)
 Prekid putovanja
Povrat sredstava zbog prekinutog rezerviranog ili neiskorištenog dijela putovanja  do izabrane cijene putovanja 
Povrat dodatnih troškova prijevremenog povratka kući  do 100 %
 Prtljaga  Pojedinačno  Obitelj**
Nadoknada stvarne vrijednosti kod oštećenja, krađe ili gubitka prtljage (npr. zbog greške prijevoznika)  do 2.000 €  do 4.000 €
Nadoknada troškova nastalih kod kupnje potrepština, a zbog kašnjenja prtljage  do 200 €    do 400 €
Pomoć i povrat sredstava za troškove izdavanja privremenih dokumenata, a zbog krađe prtljage  do 200 €    do  400 €
 Potraga i spašavanje
Troškovi potrage i spašavanja osiguranika zbog nezgode ili životne opasnosti u planinama ili na moru  do 10.000 €
 Zdravstvene usluge u inozemstvu
Transport u najbližu bolnicu (premještanje)  do 100 %
Skrb u ambulanti  do 100 %
Bolnička skrb  do 200.000 €
Transport lijekova  do 100 %
Prijevoz kući, u slučaju medicinske hitnosti (uključen zrakoplov za spašavanje)  do 100 %
Što je moguće raniji povratak kući, nakon tri dana liječenja u bolnici, bez medicinske hitnosti (isključen zrakoplov za spašavanje)  do 100 %
Noćenje osiguranog suputnika  do 400 € oz., odnosno do 100 € po danu
Povratak osiguranog suputnika  do 100%
Povratak djece, uz nadzor odrasle osobe  do 4.000 €
Prijevoz umrlog osiguranika kući ili pogreb u mjestu događaja  do 100 %
 Invalidnost kao posljedica nezgode
Naknada iz osiguranja od 50% trajne invalidnosti  40.000 €
 Osobna odgovornost na putovanju
 Odšteta za osobne i stvarne štete paušalno  do 100.000 €
 Asistencija 0 - 24, u čitavom svijetu  da

 

*Otkaz putovanja

Opravdani razlozi za otkaz putovanja ili prekid istog u nekoj od faza, su sljedeći:

• nenadana teška bolest, teška tjelesna povreda, prouzrokovana nesrećom, alergijske reakcije na cjepivo ili smrt; 

• nenadane i teške komplikacije u trudnoći; 

• nenadana teška bolest, teška tjelesna povreda, prouzrokovana nesrećom ili smrt bliskog člana obitelji, zbog čega je Vaša prisutnost nužna; 

• veća financijska šteta na osiguranom imetku, u mjestu prebivališta, koja nastaje kao posljedica elementarne nepogode (požar, itd.)

 
 
Ograničenja naknade osiguranja

Otkaz ili prekid putovanja 

Na isplatu naknade osiguranja nemate pravo, u slučaju da:

– je uzrok za otkaz ili prekid putovanja povezan s nekim od sljedećih stanja osiguranika: psihička bolest, dijaliza, presađivanje organa, AIDS, šizofrenija;

– je uzrok za otkaz ili prekid putovanja povezan s nekim od sljedećih stanja osiguranika, a od kojih je osiguranik bio bolnički liječen u proteklih 12 mjeseci:

bolesti srca, srčani udar, rak, dijabetes (tipa 1), epilepsija, multipla skleroza;

– je uzrok za otkaz putovanja postojao prije nastupa putovanja ili ga je bilo moguće predvidjeti

– je uzrok za prekid putovanja povezan s jednom od navedenih bolesti, koje se liječe u bolnici, a osiguranik je od istih bio liječen u posljednjih 12 mjeseci


Zdravstvene usluge u inozemstvu i prijevoz kući
Ne vraćaju se troškovi za:
• liječenje i prijevoz povezane s kroničnim bolestima i postojećim oboljenjima;
• liječenja koja su bila isključiv ili djelomičan razlog za polazak na putovanje;
• prijevoz i liječenje bolesti s kojima je osiguranik bio upoznat prije polaska na putovanje ili se moglo predvidjeti da bi bolest mogla eskalirati tijekom putovanja
 
Rok za sklapanje osiguranja
Policu osiguranja potrebno je sklopiti na dan rezervacije. Ukoliko osiguranje sklopite kasnije, polica vrijedi samo za događaje koji nastupe nakon 10. dana od sklapanja police (osim nezgoda, smrtnih slučajeva i elementarnih nepogoda).
 
Definicija obitelji
Obitelji se smatraju najviše dvije odrasle osobe te djeca do navršenih 18 godina (neovisno o srodstvu), a najviše sedam osoba.
 
Europa
Geografski, osiguranje je važeće na području Europe. Iznimno, Europi se pridružuju sve države oko Sredozemnog mora te sredozemni otoci, kao i Jordan, Madeira, Kanarsko otočje i Rusija.
 
Uvjeti osiguranja
Dodatne informacije možete dobiti u Vašoj turističkoj agenciji ili neposredno u službi za korisnike osiguravajuće kuće Generali Zavarovalnica d.d., tel.: 080 70 77 ali 01 47 57 100.
 
 
 
Što učiniti kod nastanka štete
 
Otkaz putovanja: Ukoliko ste u nemogućnosti poći na putovanje, bez odgode stornirajte putovanje, na istom mjestu na kojem ste ga rezervirali (npr. turistička agencija) te o tome istovremeno obavijestite osiguravajuću kuću GENERALI d.d. (faksom, poštom, elektroničkom poštom ili preko interneta). Kod nemogućnosti polaska na putovanje iz medicinskih razloga, potrebno je priložiti liječničku potvrdu ili izvještaj o nesreći.
 
Prekid putovanja: Bez odgode kontaktirajte službu za korisnike osiguravajuće kuće Generali d.d., koja će se pobrinuti za organizaciju povratka kući. Kod prekida putovanja zbog bolesti/nezgode osiguranika, u destinaciji je potrebno tražiti liječničku potvrdu ili detaljan izvještaj o nezgodi.
 
Skrb u ambulanti: Nakon povratka kući, osiguravajućoj kući Generali d.d. potrebno je predati zahtjev za povrat troškova liječenja u ambulanti. Zahtjevu je potrebno priložiti  svu relevantnu medicinsku dokumentaciju i originalne račune.
 
Medicinski hitni slučajevi, odnosno liječenje u bolnici: Bez odgode kontaktirajte službu za korisnike osiguravajuće kuće Generali d.d., koja će Vas savjetovati te organizirati prijevoz kući, u slučaju hitnosti.
 
Prtljaga: 
Oštećenje, krađa ili uništenje: Nastalu štetu bez odgode pismeno prijavite u destinaciji te tražite potvrdu, odnosno zapisnik o prijavi (npr. policijski zapisnik kod krađe; kod oštećenja prilikom transporta zapisnik prijevozničkog poduzeća, npr. zrakoplovne kompanije).
Kupnja potrepština zbog kašnjenja prtljage: Potrebno je tražiti zapisnik o kašnjenju prtljage (npr. od zrakoplovne kompanije). Sačuvajte račune, kao dokaz troškova nastalih kod kupnje potrepština, a zbog kašnjenja prtljage.
Gubitak dokumenata: Bez odgode kontaktirajte službu za korisnike osiguravajuće kuće Generali d.d., koja će Vas savjetovati.
 
Osobna odgovornost na putovanju: Oštećenoj osobi nemojte predavati nikakve pismene dokaze o krivici, kao ni usmena obećanja ili novac, već bez odgode kontaktirajte službu za korisnike osiguravajuće kuće Generali d.d., koja će Vas savjetovati o daljnjim koracima.